Önkormányzati sajtószolgálat
MTI - hírügynökség
2024. április 23. kedd
Hírek témák szerint

PÉCEL VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
2012. február 26., vasárnap 20:50

Pécel Városa Pénzügyi Irodavezetőt keres
Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Iroda pénzügyi irodavezető munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidő kikötésével.
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye: Pest-megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 1. számú melléklet, II. 2. Gazdálkodással kapcsolatos feladatkör.
Ellátandó feladatok: gazdasági vezetői feladatok ellátása, költségvetés, zárszámadás készítésével kapcsolatos feladatok, könyvelési feladatok irányítása az önkormányzat és intézményei vonatkozásában, beruházások pénzügyi előkészítése, szerződések pénzügyi véleményezése, kötelezettségvállalás ellenjegyzése, a pénzügyi, számviteli rend betartatása, a zavartalan működéshez és gazdálkodáshoz szükséges likviditás biztosítása, adóigazgatási feladatok irányítása, adócsoport irányítása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: pénzügyi iroda vezetése. Az irányítása alá tartozó személyek száma: 14 fő

Jogállás, illetmény és juttatások: a jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény, valamint a Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, felsőfokú, pénzügyi-számviteli, gazdasági szakirányú végzettség, regisztrált mérlegképes könyvelő, közigazgatásban, helyi önkormányzati szervnél szerzett költségvetési, számviteli, pénzügyi – legalább 3-5 év szakmai tapasztalat, gyakorlott szintű Levelező rendszerek (LotusNotes, Outlook), gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások), gyakorlott szintű Internetes alkalmazások, közigazgatási szakvizsga, vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Regisztrált államháztartási (költségvetési) mérlegképes könyvelői képesítés; közigazgatásban, helyi önkormányzati szervnél szerzett költségvetési, számviteli, pénzügyi ügyintézői - 5 év feletti szakmai tapasztalat; helyi önkormányzati igazgatási szervnél pénzügyi-számviteli, költségvetési területen szerzett legalább 1-3 év vezetői tapasztalat; gyakorlott szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret; CORSO program ismerete; ECDL vizsga.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: szakmai önéletrajz, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, végzettséget igazoló dokumentumok másolata.
A pályázat benyújtásának feltételei: a pályázatok benyújtásának határidején a hivatalba beérkezés napját kell érteni.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör legkorábban 2012.április 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. március 14.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt a 06/28/452-751 telefonszámon dr. Deák Erzsébet jegyző nyújt.
A pályázatok benyújtásának módja: 1. Postai úton, a pályázatnak Pécel Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.).
2. Személyesen a Polgármesteri Hivatal jegyzői titkárságon történő leadás.
Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/162/1/2012, valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi irodavezető.
A pályázat elbírálásának határideje: 2012. március 30.



Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


Önkormányzati érdekszövetségek hírei
Magyar Polgármesterek XII. Világtalálkozója
2018. június 28., csütörtök 12:56
A Magyar Önkormányzatok Szövetsége    2018. június 29-30-án  Gödöllőn rendezi meg a
 Magya...
TÖOSZ állásfoglalás a 2018. évi központi költségvetésről
2017. május 26., péntek 09:27
A Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége (TÖOSZ) kibővített Elnöksége 2017. május 23-ai ül...
Országos önkormányzati szövetségek szolidaritási nyilatkozata
2016. június 8., szerda 19:13
Az Önkormányzatok Nemzeti Együttműködési Tanácsa (ÖNET) önkormányzati oldalát képviselő Elnökök T...
Belügyminisztérium hírei
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
A megszűnt Önkormányzati Minisztérium archív hírei
Az önkormányzati rendszer átalakításáról, az önkormányzatokat ...
2010. június 28., hétfő 17:02
Az új kormány önkormányzatokat érintő elképzeléseiről esett szó az ETK Önkormányzati Klub legutób...
Kormányzati segítség a zempléni településeknek
2010. május 13., csütörtök 11:29
Dr. Pataki István, az Önkormányzati Minisztérium szakállamtitkára és dr. Hoffmann Imre, az Ország...
RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.