|
|
PÉCEL VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2012. március 3., szombat 07:15 |
Pécel Városa igazgatót keres a művelődési ház élére |
|
Pécel Város Önkormányzat pályázatot hirdet Lázár Ervin Városi Könyvtár és Szemere Pál Művelődési Ház igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére. Pécel Város Önkormányzat a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Lázár Ervin Városi Könyvtár és Szemere Pál Művelődési Ház igazgató (magasabb vezető) munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony. Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 5 évig, 2017. április 30-ig szól. A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Maglódi út 12. A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: önállóan működő, a helyi önkormányzat által fenntartott közművelődési intézmény – könyvtár és művelődési ház vezetése. Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók. Pályázati feltételek: - közművelődési szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség, vagy - nem szakirányú egyetemi végzettség felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsgával, és a kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről, követelményeiről és a képzés finanszírozásáról szóló 1/2000. (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi-gazdasági, államháztartási ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam. - magyar állampolgárság, - büntetlen előélet, - közművelődési intézményben szerzett - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat, - felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), - vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása. A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: - közművelődési intézményben szerzett - legalább 3-5 év vezetői tapasztalat, - szakmai referenciák A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - részletes szakmai önéletrajz, - iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló iratok másolata, - 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, - az intézmény vezetésére vonatkozó, menedzser szemléletű szakmai elképzeléseket tartalmazó program, - nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, - nyilatkozat arról, hogy a bizottsági és testületi ülésen a pályázó a nyilvános tárgyaláshoz hozzájárul-e.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2012. május 1. napjától tölthető be. A pályázat benyújtásának határideje: 2012. március 30. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Varga-Farkas Gyula oktatási referens nyújt, a 06-28/662-025 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Pécel Város Önkormányzat Szöllősi Ferenc polgármester címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/119/1/2012. valamint a munkakör megnevezését: „intézményvezető”.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: bizottsági meghallgatást követően a képviselő-testület dönt. A pályázat elbírálásának határideje: 2012. április 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: 2012. február 9. NKI honlap.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|