|
|
BÉKÉSCSABA MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2009. november 17., kedd 10:53 |
A WAP alapú ügyintézés után ismét egyedülálló kezdeményezés Békéscsabán |
|
Integrált ügyfélszolgálati rendszer a békéscsabai polgármesteri hivatalban
Békéscsaba önkormányzata az országban az elsők között alakította ki, és kezdte el működtetni az integrált ügyfélszolgálati rendszert október elején. Ez a lakosságbarát ügyfélszolgálati rendszer elősegíti a városlakók, ill. a helyi vállalkozások könnyebb és gyorsabb ügyintézési lehetőségét, ezáltal időt, energiát spórolnak meg. A polgármesteri hivatal Szabadság téri épületében, a volt étterem helyén 300 négyzetméter területen, 11 négyzetméteres ügyfélszolgálati helységet alakított ki önkormányzatunk. A 12 elkülönített kiszolgáló egységből eddig ötöt vettek igénybe, a fennmaradó hét boksz kihasználására még várjuk a szolgáltatók jelentkezését. Jelenleg a Tappe Kft. két ügyintézővel várja az ügyfeleket, a Békéscsabai Víziközmű Társulat, a Békés Megyei Vízművek Zrt., ill. a Vagyonkezelő Zrt. parkolási üzletága egy-egy képviselője várja a városlakókat és a vállalkozásokat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|