|
|
OROSZLÁNY VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2016. április 18., hétfő 10:46 |
Szakmák Éjszakája |
|
Egészségpont, bevásárlókocsi érme készítés, CNC sakk,
életmentési gyakorlat, számítógépes rajzolás, esztergálás, hegesztés, és még
számtalan érdekesség fogadta pénteken este a TSZC Hamvas Béla Szakképző
Iskolájába látogatókat a Szakmák Éjszakájának rendezvényén.
A programot a Bakfark Bálint AMI zenekara nyitotta, majd a
Vörös István alapítvány táncosai oldották a hangulatot.
Lazók Zoltán köszöntőjében arra hívta fel a figyelmet,
hogy Oroszlánynak elemi érdeke a városban működő középfokú oktatási intézmények
megfelelő működése, valamint az elhelyezkedést biztosító szakmák, képzési
lehetőségek kínálata.
- Az itt folyó munka közvetlen kihatással van a város
ipari parkjára, gazdaságára, ami nemcsak mindennapjainkat határozza meg, de
jövőnkre, és különösen a fiatal nemzedék jövőjére döntő befolyással bír –
mondta a polgármester, aki az önkormányzat ösztöndíjprogramját is ismertette.
Ennek köszönhetően a juttatások az országos ösztöndíjjal együtt akár a havi 60
ezer forintot is elérhetik, tanulmányi eredménytől függően, a vidéki diákoknak
pedig 100%-ban megtérítik a bérlet árát.
A szépszámban érkező látogatók végigjárhatták az
intézmény tantermeit, betekinthettek a tanműhelyekbe, kipróbálhatták a gépeket,
felszereléseket, megismerkedhettek az iskola sok évtizedes történelmével a
múzeumban, valamint felkereshették az ipari park kiállító cégeinek standjait
is.
Az est folyamán hirdettek eredményt a „Mit jelent egy
szakma 2016-ban?” című rajzverseny lezárultával. Középiskolás kategóriában
Holczimer Márta vihette haza a fődíjat. Az általános iskolások legjobb alkotója
Szabó Rebeka lett (Hunyadi), második Győri Levente (Hunyadi), harmadik Chlebda
Tamás (Hunyadi). Az említettek mellett több különdíj is gazdára talált.
2016. 04. 16.
|
2 csatolt kép
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|