|
|
PEST VÁRMEGYEI ÖNKORMÁNYZAT |
2010. szeptember 15., szerda 10:36 |
Pályázat irodavezetői munkakör betöltésére |
|
Pest Megye Önkormányzatának Hivatala a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda irodavezető munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, három hónap próbaidő meghatározásával.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Vagyongazdálkodási és Műszaki Iroda Budapest, 1052 Budapest, Városház utca 7.
Ellátandó feladatok: A Vagyonkezelő és Műszaki Iroda szervezeti egység munkájának irányítása, ellenőrzése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Az önkormányzat vagyonával kapcsolatos vagyonkezelői feladatok ellátása, vagyongazdálkodással kapcsolatos döntések előkészítése, közbeszerzések előkészítése.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései, Pest Megye Közszolgálati Szabályzata, valamint Pest Megye Önkormányzata Hivatalának Cafetéria Szabályzata az irányadók.
Pályázati feltételek: - Magyar állampolgárság, - Cselekvőképesség, - Büntetlen előélet, - Egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági vagy műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség vagy jogász szakképzettség, - Közigazgatási területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat, - Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), - Közigazgatási szakvizsga, - Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: Közigazgatási területen legalább 3 év vezetői tapasztalat,
Előnyt jelentő kompetenciák: - Kiváló szintű szakmai ismeret, - Kiváló szintű önálló munkavégzésre való alkalmasság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes, fényképes szakmai önéletrajz, - Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban részt vevők megismerhetik, - Végzettséget, képzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatai, - Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálást követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2010. szeptember 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Wojakiewitz Éva nyújt, a 06-1-485-67-02 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala címére történő megküldésével (1052 Budapest, Városház utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő iktatószámot: 3408/2010, valamint a munkakör megnevezését: vagyongazdálkodási és műszaki irodavezető.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A Ktv. 10. § alapján a kinevezési jogkör gyakorlója dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2010. szeptember 30.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pestmegye.hu honlapon szerezhet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|