BUDAPEST FŐVÁROS XXI. Kerület - Csepel Önkormányzata
2011. szeptember 27., kedd 15:19

Közterület-felügyelői munkakör
Budapest XXI., Kerület Csepel Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
Közterület-felügyeleti Csoportjához munkatársat keres
Közterület-felügyelői munkakör betöltésére

A munkakör betöltésének feltételei:
Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
Rendészeti szakközépiskolai végzettség vagy ezzel egyenértékű más korábbi képzési formában szerzett végzettség; rendőr szakközépiskolai, határrendészképző szakiskolai végzettség; középiskolai végzettség és rendőri szakképesítés vagy ezzel egyenértékű más korábbi szakképesítés, határrendész szakképesítés vagy ezzel egyenértékű más korábbi szakképesítés; középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga,
Összeférhetetlenségi nyilatkozat megtétele,
Foglalkozás-egészségügyi és pszichológiai vizsgálat lefolytatásának vállalása.


A munkakör betöltésénél előnyt jelent:
Közterület-felügyelői munkakörben szerzett gyakorlat, közigazgatási alapvizsga megléte.


Benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai, valamint a pályázó nyilatkozata arról, hogy a büntetlen előélet igazolására a 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítványt a kinevezéséig benyújtja.
A munkakör az elbírálását követően azonnal betölthető.


Jelentkezés módja és határideje:
Az önéletrajzokat postai úton 2011. szeptember 30. napjáig kérjük megküldeni Budapest XXI., Kerület Csepel Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közterület-felügyeleti Csoport vezetője részére (1214 Budapest, Csikó sétány 2/a). A borítékon kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: közterület-felügyelő.


Az alkalmazás határozatlan időtartamú 6 havi próbaidő kikötésével teljes munkaidőben. 
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései irányadók.
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.