BUDAKESZI VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
2012. szeptember 6., csütörtök 08:22

Igazgatóját keresi az Erkel
Budakeszi Város Önkormányzata pályázatot hirdet Erkel Ferenc Művelődési Központ intézményvezető beosztás ellátására.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. november 15.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony  
A vezetői megbízás határozott időre, 2013. január 01 - 2017. december 31-ig szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, Budakeszi, Fő utca 179.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Budakeszi város kulturális és közösségi életének szervezése, nevelési, oktatási intézményei által rendezendő programok támogatása. Az önkormányzat rendezvényeinek (közmeghallgatás, lakossági fórumok), állami és társadalmi ünnepeknek, hagyományokra épülő nagyrendezvényeinek (Erkel Napok, Családi Napok) szervezése. Irányítja, szervezi az Intézmény szakmai munkáját, szakmai ügyekben képviseli az intézményt az illetékes felsőbb szakmai szervek esetében. Munkáltatói jogkört gyakorol.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
-       Felsőfokú képesítés, Felsőfokú közművelődési végzettség és szakképzettség, vagy nem szakirányú egyetemi végzettség és felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsga,
-       Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
-        büntetlen előélet, cselekvőképesség
-       A kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről és a képzés finanszírozásáról szóló 1/2000. (I. 14.) NKÖM rendelet szerint akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi-gazdasági, államháztartási ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam eredményes elvégzését igazoló okirat megléte
-       Felsőfokú közművelődési végzettség és szakképzettség, vagy a nem szakirányú egyetemi végzettség és felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsga megléte
-       Kiemelkedő közművelődési tevékenység folytatása
-       5 éves szakmai gyakorlat megléte
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: nyelvismeret, vezetői gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
-       A pályázatokat A/4-es méretű, összefűzött, gépelt oldalakkal, műanyag borítással ellátva 2 példányban, zárt borítékban kell benyújtani, amely tartalmazza
-       a pályázó szakmai önéletrajzát,
-       az intézmény vezetésére vonatkozó programját,
-       szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseit,
-       erkölcsi bizonyítványt,
-       szakmai végzettséget igazoló oklevélmásolatokat.
A beosztás legkorábban 2013. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. november 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Csutoráné dr. Győri  Ottilia, polgármester asszony nyújt, a 06-23-535-711 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
-       Postai úton, a pályázatnak a Budakeszi Város Önkormányzata címére történő megküldésével (2092 Budakeszi, Fő utca 179. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 4700/2012/HR , valamint a beosztás megnevezését: Közművelődési szakember I..
-       Személyesen: Budakeszi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálat, Pest megye, 2092 Budakeszi, Fő utca 179. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje: Szakmai bizottság javaslata alapján Budakeszi Város Képviselő-testülete dönt az intézményvezető személyének kinevezéséről.
A pályázat elbírálásának határideje: 2012. november 30.
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.