DUNAKESZI VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
2013. május 20., hétfő 11:04

Állás
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű tartós távollét idejé?ig tartó közszolgálati jogviszony
                       
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1.sz. melléklet I/16.: Pénzügyi igazgatási feladatok.

Ellátandó feladatok:

Nem rendszeres személyi jellegű juttatások, változóbérek számfejtése, cafeteria rendszer működtetése, beszámolási kötelezettségek elkészítésében való közreműködés, a költségvetési tervezési feladatokban való részvétel.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Önkormányzati pénzügyi, gazdálkodási, könyvviteli feladatai. Pénzügyi nyilvántartások vezetése, visszaigénylések, ÁFÁ- val kapcsolatos feladatok.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) 4/2010. számú Jegyzői utasítás (Egységes Közszolgálati szabályzat) rendelkezései az irányadók.
                       
Pályázati feltételek:

Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: gazdasági elemző- és szakstatisztikai ügyintéző, banki ügyintéző, számítógép-kezelői és számítástechnikai szoftverüzemeltetői szakképesítés, Közigazgatási bérszámfejtési munkakörben szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Központosított Illetményszámfejtő Program (KIR) ismerete
Terhelhetőség
Jó problémamegoldó képesség
Bérszámfejtési, TB ügyintézői végzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Közigazgatási alapvizsga megléte
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Részletes szakmai önéletrajz
Iskolai végzettséget igazoló okirat másolata
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylőlap postára adását igazoló szelvény
Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2013. május 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pállné Kovács Mária - Pénzügyi Osztályvezető nyújt, a 06-27-542-882 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2120 Dunakeszi, Fő út 25. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: K-XVI-736/2013 , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi-bérszámfejtési ügyintéző.
vagy

Személyesen: Hoffer Ottóné - Iktató iroda, Pest megye, 2120 Dunakeszi, Fő út 25. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot az Osztályvezető a Jegyző egyetértésével kiválasztja. A döntésről a pályázókat az elbírálást követően írásban, postai úton értesíti. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2013. június 7.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.dunakeszi.hu - 2013. május 20.

Telekeszi TV - 2013. május 20.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Jelen pályázatban kiírt munkakörre 6 hónapos próbaidő kerül kikötésre.
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat

MTI nonprofit Zrt. 2009  © Minden jog fenntartva.