Gyémántdíjjal ismerte el kilenc miskolci rendezvény
megjelenését az Országos Marketing Szövetség. A díjjal járó okleveleket június
5-én, Budapesten vették át a város képviselői.
Az Országos Városmarketing Díj pályázat rekordévet zárt.
Tavalyhoz képest megduplázódott a pályázók száma: 125 pályázatot nyújtottak be,
közülük 97-en vehettek át elismerést – mondta az ötödik alkalommal meghirdetett
verseny díjátadóján Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi
tagja.
A díjkiosztón egyszeres, háromszoros, ötszörös, hatszoros, hétszeres,
kilencszeres, 10 és 12-szeres gyémántdíjasok vehettek át oklevelet.
Az eseményen Miskolc kilenc gyémántdíjat kapott. A pályázat bírálói elismerték
a miskolci Bike Day-t, az Advent Miskolc 2018 rendezvényt, a miskolc.hu
weboldalt és a miskolcatehelyed.hu microsite-ot, Miskolc város unikális
megjelenését a budapesti Utazási Kiállításon, a VII. Avasi Borangolást, a
Salkaházi program 2018-as programjait, a Pannon-tenger Múzeum szerepét Miskolc
kulturális életében, valamint a 2018-as Miskolci Adventi villamost.
Miskolc különdíjasként idén is felkerült a Gyémánt ranglista első helyére, Győr
városával holtversenyben. Ezen a díjon tavaly is osztozott a két város.
Miskolc gyémántdíjai az előző öt év összesített eredményeit fémjelzik. Ebben az
időszakban 28 gyémántdíjat szerzett a város az országos versenyen.
A díjakat Piskóti István, az Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője, valamint Papp-Váry
Árpád, az MMSZ alelnöke adta át. Miskolc elismeréseit Nagy Réka, kultúráért és
kommunikációért felelős polgármesteri biztos vette át.
|