PEST VÁRMEGYEI ÖNKORMÁNYZAT |
2010. szeptember 15., szerda 10:29 |
Pályázat irodavezetői munkakör betöltésére |
|
Pest Megye Önkormányzatának Hivatala a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Gazdasági Iroda irodavezető munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, három hónap próbaidő meghatározásával.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Gazdasági Iroda Budapest, 1052 Budapest, Városház utca 7.
Ellátandó feladatok: A gazdasági szervezet munkájának irányítása, ellenőrzése, költségvetések, beszámolók, zárszámadás készítése; normatíva igénylések, azok elszámolása, kontírozása, ellenjegyzési feladatok ellátása, közreműködés pályázatok elkészítésében, közbeszerzési eljárásokban, képviselő-testületi; bizottsági döntések előkészítés, intézményekkel való kapcsolattartás.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Költségvetési gazdálkodás, pénzügyi csoport munkájának koordinálása, ellenőrzése. Tervezés, beszámoló készítés, költségvetési feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései, Pest Megye Közszolgálati Szabályzata, valamint Pest Megye Önkormányzata Hivatalának Cafetéria Szabályzata az irányadók.
Pályázati feltételek: - Magyar állampolgárság, - Cselekvőképesség, - Büntetlen előélet, - Felsőoktatásban szerzett pénzügyi-számviteli végzettséggel, vagy a felsőoktatásban szerzett egyéb végzetséggel és emellett legalább államháztartási mérlegképes könyvelői képesítés (könyvviteli nyilvántartás szerint, e tevékenység ellátásra jogosító igazolvánnyal), - Közigazgatási területen gazdálkodási területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat, - Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), - Közigazgatási szakvizsga, - Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: - Felhasználói szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret, - Közigazgatási területen legalább 3 év vezetői tapasztalat,
Előnyt jelentő kompetenciák: - Kiváló szintű szakmai ismeret, - Kiváló szintű önálló munkavégzésre való alkalmasság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - Részletes, fényképes szakmai önéletrajz, - Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban részt vevők megismerhetik, - Végzettséget, képzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolatai, - Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálást követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2010. szeptember 23.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Wojakiewitz Éva nyújt, a 06-1-485-67-02 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Pest Megye Önkormányzatának Hivatala címére történő megküldésével (1052 Budapest, Városház utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő iktatószámot: 3407/2010, valamint a munkakör megnevezését: gazdasági irodavezető.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A Ktv. 10. § alapján a kinevezési jogkör gyakorlója dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2010. szeptember 30.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.pestmegye.hu honlapon szerezhet.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: Önkormányzati sajtószolgálat
MTI nonprofit Zrt. 2009 © Minden jog fenntartva.
|
|