|
|
BALASSAGYARMAT VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2010. december 6., hétfő 11:35 |
Tanulói laptop program Balassagyarmaton |
|
Balassagyarmat Város Önkormányzata még 2010. februárjában nyújtotta be támogatási igényét a – TÁMOP-3.1.4 pályázathoz kapcsolódóan – tanulói laptopok beszerzésére a Kiss Árpád Általános Iskola és Tagintézményei, valamint a Madách Imre Kollégium számra. „A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúrafejlesztése” című kiírás keretében a TIOP-1.1.1-09/1-2010-0042 számú pályázat 74.118.188,- Ft támogatásban részesült, melyből összesen 559 db tanuló laptoppal, 24 tanári laptoppal, illetve laptop tárolókkal bővülhet az intézmények informatikai eszközállománya. A pályázat támogatási intenzitása 100 %, így az önkormányzat részéről önerő biztosítása nem volt szükséges.
A projekt keretében 2010. november 24-én került sor a Projektindító nyitórendezvényre, ahol az önkormányzat szakemberei a fejlesztéssel érintett intézmények pedagógusaival a projekt szakmai tartalmának megismerése mellett, áttekintették az előttük álló feladatokat is. Az eszközök beszerzésére vonatkozó közbeszerzési eljárás már elindult, a laptopok leszállítása várhatóan 2010. februárjában fog megtörténni.
A fejlesztés megvalósulásával olyan oktatási környezet kerül kialakításra, ahol a diákok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges egyenlő hozzáférést, a pedagógusok pedig a feladataik ellátásához megfelelő infrastruktúrát kaphatnak. A fejlesztés megvalósulásával olyan oktatási környezet kerül kialakításra, ahol a diákok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges egyenlő hozzáférést, a pedagógusok pedig a feladataik ellátásához megfelelő infrastruktúrát kaphatnak.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|