|
|
BUDAKESZI VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
2012. szeptember 6., csütörtök 08:22 |
Igazgatóját keresi az Erkel |
|
Budakeszi
Város Önkormányzata pályázatot hirdet Erkel Ferenc Művelődési Központ
intézményvezető beosztás ellátására. A pályázat benyújtásának
határideje: 2012. november 15.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: teljes munkaidős, határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
A vezetői megbízás határozott időre, 2013. január 01 - 2017. december 31-ig szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, Budakeszi, Fő utca 179.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Budakeszi város kulturális és közösségi életének szervezése,
nevelési, oktatási intézményei által rendezendő programok támogatása. Az
önkormányzat rendezvényeinek (közmeghallgatás, lakossági fórumok),
állami és társadalmi ünnepeknek, hagyományokra épülő nagyrendezvényeinek
(Erkel Napok, Családi Napok) szervezése. Irányítja, szervezi az
Intézmény szakmai munkáját, szakmai ügyekben képviseli az intézményt az
illetékes felsőbb szakmai szervek esetében. Munkáltatói jogkört
gyakorol.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak
jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az
irányadók.
Pályázati feltételek:
- Felsőfokú képesítés, Felsőfokú közművelődési végzettség és
szakképzettség, vagy nem szakirányú egyetemi végzettség és felsőfokú
szakirányú munkaköri szakvizsga,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- büntetlen előélet, cselekvőképesség
- A kulturális szakemberek szervezett képzési rendszeréről és a
képzés finanszírozásáról szóló 1/2000. (I. 14.) NKÖM rendelet szerint
akkreditált vezetési-szervezési, pénzügyi-gazdasági, államháztartási
ismereteket is nyújtó közművelődési intézmény-vezető tanfolyam
eredményes elvégzését igazoló okirat megléte
- Felsőfokú közművelődési végzettség és szakképzettség, vagy a
nem szakirányú egyetemi végzettség és felsőfokú szakirányú munkaköri
szakvizsga megléte
- Kiemelkedő közművelődési tevékenység folytatása
- 5 éves szakmai gyakorlat megléte
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: nyelvismeret, vezetői gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A pályázatokat A/4-es méretű, összefűzött, gépelt oldalakkal,
műanyag borítással ellátva 2 példányban, zárt borítékban kell
benyújtani, amely tartalmazza
- a pályázó szakmai önéletrajzát,
- az intézmény vezetésére vonatkozó programját,
- szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseit,
- erkölcsi bizonyítványt,
- szakmai végzettséget igazoló oklevélmásolatokat.
A beosztás legkorábban 2013. január 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. november 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Csutoráné
dr. Győri Ottilia, polgármester asszony nyújt, a 06-23-535-711 -os
telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Budakeszi Város Önkormányzata
címére történő megküldésével (2092 Budakeszi, Fő utca 179. ). Kérjük a
borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító
számot: 4700/2012/HR , valamint a beosztás megnevezését: Közművelődési
szakember I..
- Személyesen: Budakeszi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálat, Pest megye, 2092 Budakeszi, Fő utca 179. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje: Szakmai bizottság javaslata alapján Budakeszi Város Képviselő-testülete dönt az intézményvezető személyének kinevezéséről.
A pályázat elbírálásának határideje: 2012. november 30.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belügyminisztérium
Közlemény
2010. július 23., péntek 15:49
A belügyminiszter 2010. július 22-ei, a működésképtelen helyi önkormányzatok támogatásáról szóló ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|